Eventkoordinatorelev til Musikhuzet Bornholm

Oprettet: 16-01-2019



Det regionale spillested Musikhuzet Bonholm søger en eventkoordinatorelev som har gennemført grundforløbet på eventkoordinatoruddannelsen og er klar til at starte på hovedforløbet.

Du kommer til at arbejde med koordinering af opgaver og udvikling, markedsføring, planlægning og gennemførsel af koncerter, standup shows, foredrag og andre arrangementer i Musikhuzets regi.

Dine primære opgaver:
• Opdatering af IT-systemer, billetsystem, hjemmeside og SoMe
• Udarbejde og sende nyhedsbreve og for- og efteromtale af koncerter til pressen
• Grafiske opgaver og udarbejdelse og distribution af plakater
• Besvare kundehenvendelser
• Ansvar for egne enkeltstående projekter
• En masse ad hoc-opgaver på kontoret og til arrangementerne

Vi forestiller os:
• Du er åben, positiv og udadvendt - og har lyst til at lære nyt & et smil på læben
• Du er struktureret og stærk på en computer og går til IT-systemer med krum hals
• Du er mødestabil og god til at overholde deadlines og aftaler
• Du er god til dansk retstavning og grammatik
• Du er god til at gribe de bolde man kaster til dig
• Du har gennemført grundforløbet i eventkoordinator uddannelsen og er interesseret i at gennemføre dit toårige hovedforløb hos os

Alle ovenstående krav skal være opfyldt for at kunne komme i betragtning til stillingen. Vi forventer, at du har gennemført en EUD, EUX, EUS eller et HHX 5-ugers brancherettet forløb. Hvis du har et gammelt HG/HGV bevis skal du, grundet nye regler for uddannelsen, sikre dig at det giver adgang til uddannelsen. Du kan kontakte den skole, hvor du har gennemført dit HG/HGV forløb.

Til gengæld tilbyder vi:
• En elevtid, der giver dig erfaring, som ruster dig rigtig godt til din videre karriere
• Du får lov at prøve kræfter med mange forskellige opgaver
• En elevtid i et levende huz med gode kollegaer
• En uddannelse af høj kvalitet og mange forskellige opgaver

Stillingen er på 37 timer om ugen. Du vil arbejde på kontoret ca. 25 timer om ugen på hverdage, primært i tidsrummet kl. 12-17, og ca. 12 timer om ugen på skæve tidspunkter primært i weekender i forbindelse med Musikhuzets koncerter og andre events.

På kontoret skal du hjælpe i administrationen og udføre PR-relaterede opgaver i samarbejde med Musikhuzets frivillige personale og den PR & markedsføringsansvarlige. I forbindelses med koncerter og events kommer du til at bistå den afviklingsansvarlige med planlægning, koordinering og udførsel af opgaver under arrangementerne.

Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst. Hvis du kommer fra en anden del af landet, vil vi hjælpe dig med at finde et værelse i Rønne.

I Musikhuzet tilstræber vi en bred publikumsgruppe. Det samme gør sig gældende for vores medarbejdere og frivillige stab. Vi tror på, at alle kan bidrage med noget og at forskellighed giver værdi og udvikling. Vi opfatter mangfoldighed i medarbejdergruppen som en styrke. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Skriftlig motiveret ansøgning med CV sendes på e-mail marketing@musikhuzet.dk. Har du spørgsmål til stillingen, bedes kontakt foregå på mail. Ansøgningsfrist søndag 17. februar 2019. Ansøgninger behandles løbende, og tiltrædelse hurtigst muligt.

Om Musikhuzet Bornholm

Musikhuzet er et rytmisk spillested for hele Bornholms Regionskommune. Om sommeren arrangeres nogle få udendørskoncerter med store danske navne ved Musikhuzet i Rønne. Herudover arrangerer Musikhuzet over 100 koncerter både på egen adresse ved Store Torv i Rønne og rundt på øen, primært udenfor højsæsonen. Musikhuzet lægger også hus til mange standup/comedy shows og andre typer underholdning både efterår, vinter og forår.

NYHEDER

PROGRAM